środa, 27 czerwca 2012


Znów zawieszam . 
Cześć sam tytuł mówi za siebie . Znów zawieszam :/ To jest jedyne rozwiązanie jak na teraz wyjeżdżam za granicę a tam nie będę miała możliwości z korzystania z komputera ;posiadającego polską klawiaturę czyli znaki (ą,ć,ę,ń,ó,ż.ź) . Nie chce zawieszać tego bloga bo lubię pisać nie wiem jak wytrzymam cały miesiąc bez pisania . Kolejny rozdział pojawi się początkiem sierpnia a końcem lipca . Wiem to długi okres czasu ,ale nic nie poradzę mimo iż ,mam motywację do pisania ,pomysły . Oczywiście będę czytać wasze blogi i komentować tak jak to robiłam do tej pory więc nie dziwcie się jeśli w zdaniach zabraknie takich znaków jak wymieniłam na górze . Jednak być może wszystko się jeszcze zmieni o czym was poinformuję w piatek wieczorem . Mam nadzieję ,że mnie rozumiecie . :D 

20 komentarzy:

  1. Znowu?Szkoda,że zawieszasz na tak długi czas.Może byś pisała nadal tylko bez tych znaków twoi czytelnicy na pewno to zrozumieją i na pewno się ucieszą.A w piątek będą nas czekać te dobre czy złe wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba podjąć nie łatwą decyzję . :D . jakoś nie chce pisać bez polskich znaków . być może dobre .

      Usuń
  2. kurcze;(
    Tak fajnie było, raniej zaczęłaś pisać, a teraz znowu przerwa na cały miesiąć :((((((((((((
    P.S. Gdzie wyjeżdżasz?? Przecież mówiłaś, że 8 rozdział miał już być w poniedziałek..
    (chociaż sama wiem, że też nie zawsze popadam na datę w swoim blogu)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli się postaram to może do piątku napisze kolejny rozdział mam go już kawałek był by w poniedziałek tamten rozdział ,no ale tak się złożyło ,że nie było mnie w domu praktycznie . :D do Niemiec.

      Usuń
  3. No teraz to jest foch 4ever:(. Noo i jestem zła. Jak nie przeprowadzka to wyjazd.. Ah! I to na tak długo:(:(. Nie wiem czy wytrzymam, ale będę się starać. No i życzę miłego wyjazdu i świetnych wakacji:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ,że długo i sama jestem na siebie zła ,że na tak długo zawieszam bloga . :/ być może jeśli jutro nic mi nie wypadnie rozdział dodam jeszcze przed wyjazdem w piątek . :D dziękuję .;*

      Usuń
  4. Yyy..trochę mi smutno że zawieszasz ,ale też masz prawo do wakacji więc cię rozumiem :* :). Liczę że może coś się jednak zmieni i może pojawi się kolejny rozdzialik w twoim wykonaniu? Zobaczymy ,pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt czasem przyda się chwila przerwy od pisania jednak ta jest dla mnie za długa nie wiem jak to zniosę . eh . dziś wszystko przemyślałam dodam choćby nie wiem co ten kolejny rozdział .

      Usuń
  5. Nie no...ja tu na zawał padnę..Nie rób mi tego!No dobra...to czekam na sierpień.:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie padaj mi tiu na zawały . :D . myślę ,że cię to ucieszy w piątek bądź jutro dodam ostatni rozdział przed wakacjami.

      Usuń
  6. Ehh wielka szkoda :(
    to czekam na ten rozdział... Hmm czy on nie miał być w piątek?! ^^ haha przeciez to dziś jest.. Nie rozumiem czemu tego rozdziału jeszcze nie ma .. Daje ci czas do 17.. :D a tak wgl.. Podasz mi swoje gg na gfc..?? Pisz na PW mam taki sam nick:D pozdrawiam i czekam...^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdział miał być w poniedziałek ,ale się nie udało . chciałam go napisać i dodać w piątek ,ale się nie udało mam napisane 4 strony a to dopiero początek a do końca zostało bardzo daleko . jednak cieszę się ,że udało dodać mi się ten 7 rozdział ,ale źle mi z tym ogólnie ,że zawieszam bloga i ,że was zawiodłam tym ,że nie zdążyłam przed moim wyjazdem dodać 8 . ;D ok podam ci . xd

      Usuń
  7. I znowu mnie ranisz! Żartuję, no trudno, trzeba wytrzymać do sierpnia ;c Pisz na kartkach, a później przepiszesz :D
    Udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak będę robić choć nie jestem pewna bo wolę pisać na kompie a po za tym ja w głowie mam już poukładane co w jakim rozdziale dokładnie będzie oraz dialogi . xd fakt czasem, wprowadzam wątki na spontanicznie czego przykładem będzie watek jednej postaci już w 8 rozdziale . :D

      Usuń
  8. Hejka, jeśli masz ochotę to zapraszam na nowy rozdział na
    http://titanic-by-melodia.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie new :)
    Zapraszam i proszę o komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GDZIEŚ TY SIĘ PODZIAŁA?!

    OdpowiedzUsuń