środa, 15 maja 2013



Powrót

A więc tak kochani dobrze widzicie postanowiłam dokończyć tego bloga . Dużo minęło od ostatniego czasu,kiedy pojawił się tu ostatni rozdział .Dziś weszłam przypadkiem na tego bloga i przeczytałam jeden z rozdziałów mianowicie ostatni . Kiedy go przeczytałam zrobiło mi się jakoś dziwnie na sercu. Ten rozdział przypomniał mi jak wiele nauczyła mnie zwykła kreskówka i ile dla mnie znaczyła.I chce dokończyć jego pisanie . Nie wiem ile rozdziałów się pojawi dokładnie ,ale mam lepsze plany co do jego kontynułacji . 

14 komentarzy:

  1. Rly? O.o
    Boże, GF, piękne czasy. Nie mogę doczekać się kontynuacji, tak dawno o tym nie czytałam, trzeba wrócić na stare, dobre śmieci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę wracam do pisania a nowy rozdział już niedługo :)

      Usuń
  2. Naprawdę?
    To w s p a n i a l e!! <3
    Już się nie doczekam nowego rozdziału <3
    Mam tak samo... i chyba też powrócę ^_^, chociaż nie wiem co mi z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wróciłam bo przypadkiem tu weszłam i prze4czytałam jeden rozdział i wszystko do mnie wróciło ;)

      Usuń
  3. Awwwwwwwwwwwwww *___________*
    Ale zarąbiście! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, kochana, życie mi wracasz!
    Jak mogłaś opuścić Nas na tak długo? Jak mnie porządnie nie przeprosisz to będzie foch! xd
    Czeeeeeeeeeeeeeekam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszaaaam ! <3 nie tylko ciebie ale i wszystkich czytelników :))

      ale ważne że wróciłam :)

      Usuń
  5. BOŻĘ NIE WIEŻĘ!!
    Zaskoczyłaś mnie tym powrotem♥.♥
    Twój blog to jegen z najlepszych,blogów o GF jakie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to uwierz :))))) są lepsze blogi niż mój . mój jest przeciętny ;)

      Usuń
  6. W końcu coś dobrego się stało.. Jasne,że oczekuję na następny rozdział itd.
    Być może mogłabym i ja wrócić do pisania swego blogu.. Przecież zaraz wraca lato :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy dobrego po prostu barkowało mi tego :))) .xd wróć skoro ja to zrobiłam :)

      Usuń
  7. Połączyć szkołę z zabawą? Da się zrobić!
    W LA College wszystko jest możliwe!
    Poznasz tu przyjaciół i nowe miłości. Możliwe, że będę one na całe życie.
    Chodź na wykłady i zdobywaj wymarzone wykształcenie.
    Jednak pamiętaj, że LA College jest tylko dla zdecydowanych.
    Jeśli nie wiesz kim jesteś i kim chcesz być to niestety Ci podziękujemy.
    Wyrusz na plażę, do kina, do centrum handlowego, a nawet do spożywczaka.
    Los Angeles jest pełne ciekawych zakątków, wystarczy tylko chcieć je odkryć.

    Dołącz do nas -> http://londonschoolgrupowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jak wróciłaś to gdzie rozdziały ? :P

    OdpowiedzUsuń