sobota, 9 czerwca 2012


Zawieszam !
Hej jak widzicie w dniu dzisiejszym zawieszam pisanie mojego bloga . Robię to nie chętnie jednak muszę poprawić kilka ocen a w dodatku przeprowadzka do innego miasta . Jednak to zawieszenie jest tylko chwilowe bo nadal mam wenę i pomysły na dalsze rozdziały więc nie długo wracam. VII rozdział dodam w pierwszych dniach lipca czyli 1-2 lipiec . Mam nadzieję ,że wtedy nadal będziecie czytać moje wypociny . Oczywiście to ,że zawieszam swojego bloga nie znaczy ,że przestanę czytać wasze bo tak nie będzie gdyż będę śledzić wasze blogi na bieżąco . To tyle z mojej strony .;D 

21 komentarzy:

  1. Wika się rozkleja!Dlaczego!?Nie wytrzymam!;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie długo wrócę . ;D po prostu musze oceny poprawiać no i przeprowadzka . xd

      Usuń
  2. Nie rób tego!!Masz swoje prywatne życie i cię rozumie,ale czy nie mogłabyś dodawać rozdziału przynajmniej raz na tydzień?Proszę;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawieszam bloga z konieczności . ;D ale przecież wrócę na za nie długo . ;D

      Usuń
  3. Kurde... Ale szkoda.. Trudno się mówi, ale szkoła jest ważniejsza. Ale nawet nie próbuj, mi tu kończenia pisania bo będzie foch for ever ; D. Ale trzymam kciuki i czekam do wakacji. Ta szkoła wszytko psuje c'nie? Lepiej by się pisało bez niej. No więc trzymam Cię za słowo i w pierwszych dniach lipca będę czekać z niecierpliwością. No i mam nadzieje taką cichą, że wena Ci nie uleci przez ten czas. Czekam do lipca!!
    Życzę powodzenia!!! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoła to najmniejszy problem bo od stycznia godziłam jedno z drugim . główny powód to przeprowadzka do innego miasta która potrwa do końca czerwca . kończenia pisania nie planuję , wenę nadal i chęci do pisania też . ;D być może uda mi się dodać ten 7 rozdział końcem czerwca ,ale nie obiecuję ale w pierwszych dnaich lipca na 100% dodam . ;D dziękuję przyda się . ;*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. skoro nie odpisuję to znaczy ,że mnie nie ma c.

      Usuń
  5. No normalnie cię zabiję :D Tylko Wika zawiesiła od razu inny ale rozumiem cię bo sama już trochę wiem jak to jest to wszystko pogodzić :D Mam nadzieję że uwiniecie się z wyprowadzką i pod koniec czerwca lub na początku lipca pojawi się nowy rozdział.
    (Ps. mój pojawi się tak myślę że jutro)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mnie zabijesz to już nic więcej nie napiszę . .wyprowadzam się z Łodzi do Nowego Targu więc to trochę zajmie ale do końca czerwca zdążę napisać 7 rozdział zwłaszcza ,że mam go już kawałek .

      Usuń
  6. Załamałaś mnie! Jak tak możesz?!
    No cóż trudno nie będę się tu bulwersować xd.
    Teraz mam już dwa powody, żeby z niecierpliwością wyczekiwać lipca :D Pierwszym są wakacje, oczywiście : 3
    Życzę powodzenia w poprawianiu ocen :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. Do poniedziałku powinien pojawić się nowy rozdział : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem wychodzi coś czego nie planujemy i musimy się do tego przystosować . nie chciałam zawieszać bloga ,ale nigdy nic nie jest wiadome co się wydarzy . heh . dziękuję . oczywiście ,że na twojego bloga oraz innych będe zaglądać . ;D

      Usuń
  7. kurcze :( szkoda że zawieszasz ,ale przeprowadzki , poprawienia ocen z blogiem nie da się połączyć. Będę cierpliwie czekać ,aż dodasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam na pewno kolejne rozdziały po prostu pakuję się no i to zajmuje mi dużo czasu po za tym musze się jeszcze uczyć .

      Usuń
  8. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
    No co tu mówić?? Życzę szybkiej poprawy ocen i przeprowadzki:)
    A, i czekam następnego!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . postaram się dodać jak najszybciej . !

      Usuń
  9. Ale szkoda w dodatku w takim momencie zawieszasz bloga.No ale masz swoje obowiązki prócz bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo nie :/ Zawieszasz? I dodasz dopiero 1-2 lipca? To se nie poczytam, bo wyjeżdżam na kolonie, a tam netu nie ma..

    Trochę szkoda :( Ale czekać, czekać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać zawieszam . rozdziały przez wakacje nie będą dodawane tak czesto jak te przez ferie co 2 dni lecz co kilka więc nie będziesz miała dużych zaległości . xd

      Usuń
  11. Zapraszam do siebie na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń